skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg

betr. broers en zus Janse van Lieshout omstreeks 1720-1751

anneke schuyt vertelde op 9 december 2010 om 16:30 uur
In Rotterdam in oud rechterlijk archief gevonden:Gepasseert op 28 jan.1751 voor schepenen van Uden, Hendrik Janse van Lieshout en Maria Janse van Lieshout,volle broer en zuster van wijlen Cornelis Janse van Lieshout(getrouwd geweest met Lijsbeth Janse van Keulen),overleden in gemelde dorpe Uden.
Ik heb niets kunnen vinden in de scans van Uden of Zeeland(wat ook nog genoemd wordt).Kan iemand mij helpen met de begrafenis datum?

Reacties (2)

Wim zei op 9 december 2010 om 18:25
Op 12-1-1751 overlijdt te Uden Cornelis Jan Thijssen; aangezien men zich in land van Cuijk en land van Ravenstein zich meestal bedient van patronymica, kan het niet missen of deze Cornelis is de door U gezochte Cornelis Janse van Lieshout.
Anneke Schuijt zei op 6 januari 2011 om 17:24
Hallo Wim,
Een beetje laat met reageren, maar
alsnog bedankt voor de informatie.
Klopt het dan ook dat Maria Janssen was getrouwd met Christiaan Pelgrims?
En Lijsbeth Jans van Keulen zou ook in Uden moeten zijn overleden.
Met. vr. groet, Anneke

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.