skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic

Familie Antoon van Susteren ca. 1760 te Boxmeer

G.W,Ch. Lemmens vertelde op 12 oktober 2019 om 16:00 uur
Wie onderzoekt deeze familie ??
Zou graag contact hebben om te zien hoe lang de huizen die hij in 1761 kocht van mijn voorvader Peeter Lemmens te Boxmeer in de van Susteren familie zijn gebleven ??
Gerard Lemmens

Reacties (3)

Norah zei op 12 oktober 2019 om 17:15
Dag Gerard,

Slechts tot 15-02-1776. Antoon van Susteren verkocht dit alles aan Joannes Bekkers en zijn vrouw.
Zie: BHIC; archieven > schepen- en notariële akten.
Mvg.
Bram zei op 12 oktober 2019 om 18:28
Hallo Gerard,

Antoon van Susteren behoort tot mijn voorouders. Ik heb wegens tijdgebrek tot nu toe alleen uitgezocht wat er van zijn kinderen geworden is en waar hij zelf vandaan komt. Geen van zijn kinderen blijft in Boxmeer.

Hier kun je zien wat ik tot nu toe gevonden heb: https://www.genealogieonline.nl/stamboom-van-kesteren/I2755.php
G.W.Ch. Lemmens zei op 12 oktober 2019 om 21:50
Dag Norah en Bram, Heel veel dank voor jullie reactie en informatie ! Bram, ik ben in het trotse bezit van het - van Kesteren boek- daar zij ook familie van mij zijn ! Nu ga ik verder zoeken naar de nazaten of de akten betreffende Joannes Beckers. Met dank en hartelijke groet, Gerard

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.