Dag allemaal,
Deze week werden de resultaten van de Kwaliteitsmonitor Dienstverlening Archieven 2013 bekend. Dat is het grote gebruikersonderzoek dat archieven, waaronder het BHIC, om de twee jaar houden en waarvoor velen van jullie ook de vragenlijst hebben ingevuld.
Het BHIC heeft daarbij een erg goed rapportcijfer van jullie gekregen - waarover later vast meer - maar dat is echt niet alleen de verdienste van het BHIC zelf. Uit de vele opmerkingen van respondenten blijkt namelijk dat ook de hulp op het forum enorm wordt gewaardeerd. Een greep uit de reacties:
* Het forum van BHIC is een perfect middel om samen met anderen te zoeken naar het verleden.
* Ook mijn dank aan de mensen die actief zijn op het forum. Ik weet niet of dit vrijwilligers zijn, of medewerkers, maar er zijn echt mensen op het forum die kunnen toveren!
* Het zijn geweldige hulpen bij het forum, geen moeite is ze teveel om je te helpen met je vraag.
Vinden jullie vast leuk om te lezen! :-)
En bedankt allemaal!