skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg
Menu
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg

Hulp gevraagd digitale opnames Boxtel, 1600-1650

Jan Toirkens vertelde op 4 oktober 2011 om 12:03 uur
Wie is bereid om een partij digitale opnames te maken van de protocollen Rechterlijk Archief Boxtel, periode 1600-1650, waaarbij ik als tegenprestatie voor de regesten zal zorgen. In een jaar tijd heb ik voor St. Michielsgestel hetzelfde gedaan voor de periode ca. 1550-1700, waarvan de resultaten voor St. Michielsgestel via het BHIC nu ter beschikking staan.

Reacties (2)

Marita zei op 30 oktober 2011 om 00:18
Ik zit helaas niet in de buurt van Boxtel en van wie is de apparatuur?

Ik kan wel hier in mijn buurt dingen doen, maar dan wel met geleende apparatuur want zelf heb ik ze niet.
jan toirkens zei op 30 oktober 2011 om 01:37
@Marita : De apparatuur is een digitale camera (van jezelf) met automatische instelling. Het fotograferen is na enige opnames een fluitje van een cent. Jammer dat je niet in de buurt van Boxtel woont. Overigens de protocollen van Boxtel zitten in Den Bosch. Dank in ieder geval voor je reaktie. M.vr. groet, Jan Toirkens

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.