skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Stef Uijens
Stef Uijens RA Tilburg
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Stef Uijens
Stef Uijens RA Tilburg

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Dank je Willy. Conrardus Schoentiens / Schoen Diny 25-10-23
De Conradus (Coen) van 4-9-1726 is de juiste, zijn eerste kind wordt Christianus genoemd, naar zijn vader. De Coen van 1732 is overleden, in elk geval… Conrardus Schoentiens / Schoen Willy 25-10-23
Is er meer info over de gebuiklande Spitfire ? Mijn vader woonde in die tijd aan de Bisschop van Mierlo straat en heeft dit zien gebeuren, zegt hij. G… Lancaster DV280 stort neer in Marc Rademakers 25-10-23
Beste Cornelis, Christianus die met Anna Simons van Vlijmen is gehuwd hadden oa als dochters Anna/Joanna en Helena. Ze hadden ook een zoon die Conr… Conrardus Schoentiens / Schoen Diny 25-10-23
en een Henrica Coenen dgt bij Conradus in 1726! misschien ook zus van Christianus ! Conrardus Schoentiens / Schoen Cornelis 25-10-23
Cornelis zei op 25 oktober 2023 om 11:42 bij zoon Christianus een Anna Christiaen Schoentiens als dgt, Helena en Anna beide zussen van Conradus ? … Conrardus Schoentiens / Schoen Cornelis 25-10-23
Van de Rijdt onderhield vanaf 1923 een busdienst tussen Grave en Nijmegen, niet tussen Grave en Eindhoven. Die dienst opende hij op 26 september 1931 … Met de bus van Grave naar Nijm Kees van Schenk Brill 25-10-23
Beste Sanne, ik lees hier weer dat men er vanuit gaat dat personen of families hun naam of toenaam 'aannamen'. Dat is in de eeuwen voorafgaand aa… Gezocht: expert achternamen (v Willy 25-10-23
Hallo Dorethé, Marian en Hans, @ Dorethé: dank je wel voor de link! @ Marian: dank je wel voor de tip, ik ken die website inderdaad - er zijn… Gezocht: expert achternamen (v Sanne 25-10-23
>> Canters komt van cantor in de kerk > ik heb echter geen enkele aanwijzing dat een van bovengenoemde mensen zo'n beroep uitoefende Gezocht: expert achternamen (v Hans Vogels 25-10-23
Johannes Martinus Bles was van 1827 tot 1832 notaris te Lith, hij verhuisde in 1832 naar Suriname. Martinus Bles was een achterneef van de vrouw (Anna… Een bekend stukje Lith Ton Gevaert 25-10-23
Misschien kunt u de vraag voorleggen bij Heemkundekring de Vonder Asten-Someren. Zij hebben veel informatie over o.m. de familie Canters. Het is overi… Gezocht: expert achternamen (v Marian 25-10-23