skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg
Menu
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
In de Tesnuzzik is door Frans Leenders een artikel geschreven over de leengoederen. Het goed ter Beeck is eigendom geweest van van Kilsdonck Is dit de juiste persoon. Mariet 26-10-23
Het linkerkrantenberichtje is dus juist. Dat geeft aan dat de dienst naar Eindhoven in 1931 tot stand kwam, zodat een doorgaande dienst Nijmegen - Gra… Met de bus van Grave naar Nijm Kees van Schenk Brill 26-10-23
Beste Guus, Jij geeft als datum waarop Anna Simons van Vlijmen is begraven 23 oktober 1763. Volgens mij is deze Anna Schoentiens de dochter van Chr… Conrardus Schoentiens / Schoen Diny 26-10-23
Beste Gerard, Even een kleine correctie, Jacob van der Voort is niet de stamhouder van Rouppe van der Voort, aangezien deze verandering in 1840 is o… Herberg De Wijngaertranck in H MJHA van der Voort 26-10-23
ik heb de afgelopen dagen nog wat verder gezocht en ik denk dat Hendrik naast zoon Jan ook nog 2 dochters heeft gekregen nl Elisabeth en Maria zie on… de Greef / Greeff / Gref Tonge mildreddekok 26-10-23
Beste Guus, Dank je wel. Mooie aanvulling. Conrardus Schoentiens / Schoen Diny 26-10-23
Beste Gerard, Dank voor dit uitgebreide verhaal van de herberg Den Wijngaertranck. Herberg De Wijngaertranck in H MJHA van der Voort 26-10-23
Dag Marc, bedankt voor je berichtje. Een snelle zoektocht heeft mij geen informatie opgeleverd dus ik hoop op meer gegevens van de echte kenners hier … Lancaster DV280 stort neer in Marilou Nillesen 26-10-23
Met dank voor de aanvulling en correctie, Kees. We hebben de tekst aangepast. Maar begrijp ik het goed dat het linker krantenberichtje onjuiste inform… Met de bus van Grave naar Nijm Marilou Nillesen 26-10-23
Dag Hans, hier staat mij wat van mij, dus heb even gezocht en vond wat uitleg op deze pagina's: https://www.bhic.nl/ontdekken/verhalen/kerk (zie … magere josje Thijs de Leeuw 26-10-23
Dank je wel RenĂ© voor deze mooie woorden. Dikverdiende waardering voor De Jong, Van Raemdonck en voetbalvereniging. Hulde ook aan BHIC die het ver… Kleinzoon onthult gedenkteken Willem Kruf 26-10-23
Wat bijzonder is dit om terug te zien roept jeugdsentiment op. Ik was vroeger misdienaar in het klooster bij de nonnen heb die reisjes ergens heen ei… Misdienaar vroeger. Jasper Groen. 26-10-23