skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Jeanne je hebt gelijk dat Berlaque vroeger Blaak of Blaakschans werd genoemd, dan veranderd mijn redenering. Dan moeten we daar in de buurt zoeken. Wa… Nicolaes Nagtsaem Marcel Hoogewoonink 24-10-23
Destijds dat ook meisjes misdienaar werden plusminus 1964 als ik het goed heb wisten zowel kosters en pastoors daar nog niet mee om te gaan. Mijn lee… Misdienaar vroeger. B.J. 24-10-23
Willy, Misschien zijn die laatste Hendrina en Jacobus identiek aan deze ouders: Demen, Dieden en Neerlangel doop-, trouw- en begraafboek 1674-175… Loef(f) De(e)nen Peter van de Laar 24-10-23
Interessant verhaal dat een achtergrond biedt aan de plaatsing van de gedenksteen. Zowel de schrijver A.M. de Jong en de R.K.v.v. Nieuw Borgvliet (en … Kleinzoon onthult gedenkteken René Asselbergs 23-10-23
Beste Ton, Lees net je reactie op de vier KRO documentaires over het einde van het missietijdperk, welke ik samen met collega Marga Kerklaan (regie… Herinneringen aan het kleinsem Pieter Bastiaanssen 23-10-23
Volgend jaar tien augustus is het precies zestig jaar terug dat ik meisjes misdienaar werd,als de dag van gisteren herinner ik dit mij nog steeds want… Misdienaar vroeger. Gerda van Liempt 23-10-23
Daar heb je gelijk in. Ezechiël Vergeest in beeld Norah 23-10-23
Moeilijk Luc Julien, ben bang dat uw oud- heeroom in Vlaanderen gebleven is. Nederland zou wat gemakkelijker geweest zijn... Naast hetgene wat ik g… De Redemptoristen CSSR Norah 23-10-23