skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg

verborgen verleden 2019

Norah vertelde op 16 maart 2019 om 17:20 uur
Daar ik nog steeds niet via -onderwerp- dit bericht kan doorgeven, dan maar even zo.
Donderdagavond 14 maart j.l. heb ik naar de laatste aflevering(nr.8) van dit seizoen gekeken. De hoofdrolspeler was Alex Klaasen, de cabaretier, van oorsprong uit Brabant. Gelukkig weer een aflevering met een geschiedenis van onder de rivieren, zei ze chauvinistisch...:)
Er kan denk ik nog wel met "gemist" hiernaar gekeken worden, echt een aanrader!
Mariƫt kwam zelfs langs.

Reacties (10)

Helena zei op 16 maart 2019 om 20:03
Dankjewel Norah, - kijk deze uitzendingen via bvn tv en daar lopen ze enkele weken achter met sommige uitzendingen. Gisteren (hier) zagen we bijv. de uitzending met Carry Slee. Was u eens niet dat er vele generaties in een paar minuten overbrugd werden naar bijv. 16de eeuw, maar alles redelijk 'recent' van 20ste eeuw terug naar eind 18de eeuw. Gekeken werd naar o.a. de vondelingenregisters in Amsterdam, Veenhuizen, de Sontregisters enz. Kan sommige uitzendingen niet meer terugkijken. Houd wel in de gaten wanneer die van Alex Klaasen komt. Dank voor je tip!
Norah zei op 16 maart 2019 om 23:33
Veel plezier ermee, groetjes.
clericus.eu
clericus.eu zei op 17 maart 2019 om 08:28
Wat is er met de server van BHIC aan de hand ?

1 ste poging alleen de link wordt niet geplaatst
2de poging met Hoi Helena, word 2 keer geplaatst
clericus.eu
clericus.eu zei op 17 maart 2019 om 08:28
Wat is er met de server van BHIC aan de hand ?

1 ste poging alleen de link wordt niet geplaatst
2de poging met Hoi Helena, word 2 keer geplaatst
clericus.eu
clericus.eu zei op 17 maart 2019 om 08:29
1 maal plaatsen (test)
clericus.eu
clericus.eu zei op 17 maart 2019 om 08:29
1 maal plaatsen (test)
Helena zei op 17 maart 2019 om 08:45
Frank, - dank voor de link. Kan deze uitzending echter niet bekijken. Het enige wat ik te zien krijg is deze message: deze video mag niet bekeken worden vanaf jouw locatie (33). Waarschijnlijk kan ik het wel bekijken wanneer ik vpn software op mijn computer installeer. Maar bvn tv heeft deze serie ook in hun programma aanbod...komt wel t.z.t.
Christian van der Ven
Christian van der Ven bhic zei op 17 maart 2019 om 12:41
Frank, met onze server is niets aan de hand. Maar al je reacties waarin je alleen een url hebt gezet, zijn simpelweg (en logischerwijs) als spam aangemerkt.

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.