skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic

Wat is er aan de hand met FamilySearch??

Maurice vertelde op 25 april 2018 om 19:20 uur
De laatste tijd was het me al opgevallen dat FamilySearch lang niet meer zo soepel liep als tevoren. Daarom was ik al begonnen met dingen te linken, maar ik verwachtte dat het erger zou worden. En blijkbaar had ik gelijk ...

Als ik naar de hoofdpagina van Zoekakten.nl ga, staat het daar ook. Als je een akte vind, kun je deze blijkbaar niet of nauwelijks nog downloaden: "Stream download restricted due to too many requests".

Ik geloof niet dat dit door een te groot aantal connecties komt, want ik zag het al eerder verschijnen (maar toen kon ik er nog enigszins omheen).

Weet iemand wat er met FamilySearch aan de hand is? Zijn daar mededelingen over gedaan?

Reacties (7)

theo zei op 25 april 2018 om 19:42
Maurice,

Ik had/heb hetzelfde probleem. Na een aantal downloads kreeg ik ook die melding. Ik heb toen uitgelogd en vervolgens weer ingelogd en toen lukte het downloaden weer.
Lisette Kuijper
Lisette Kuijper bhic zei op 26 april 2018 om 14:45
Dag Maurice en Theo, wat vervelend dat jullie problemen ondervinden met het zoeken op FamilySearch. Ik heb zojuist even met mijn account een paar zoekopdrachten geprobeerd en bij mij werkte het wel naar behoren.

Verschijnt er bij jullie nog steeds een foutmelding? In dat geval zou ik adviseren om even een e-mail naar de organisatie van FamilySearch te sturen. Veel succes en hopelijk zijn de problemen snel opgelost!
erna zei op 16 juli 2018 om 12:34
kan iemand mij vertellen hoe ik op familysearch op plaats kan zoeken?
Maria Verbroekken zei op 16 juli 2018 om 13:20
Ga op FS naar search - catalog en voer dan de plaatsnaam en evt land in, dan krijg je de reeks die erin zit
Carla van der Hout zei op 28 januari 2019 om 11:36
Ik kan niet doorklinken bij een persoon, krijg steeds de melding: recordinformation is not available, please try again later. Kan iemand mij helpen, wat gaat hier mis
Maurice zei op 28 januari 2019 om 12:34
Hallo Carla,

Zou je een link kunnen plaatsen?

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.