skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic

Kwaliteitsmonitor Dienstverlening Archieven 2013

Margot America
Margot America Bhic
23 september 2013

Kwaliteitsmonitor Dienstverlening Archieven

 

Beste bezoeker,

 

"De (digitale) klant centraal", dat blijft het motto van het BHIC. Dat wil zeggen dat we onze dienstverlening zo goed mogelijk willen afstemmen op uw wensen. Daarom willen we graag weten hoe u over onze dienstverlening denkt. De landelijke, tweejaarlijkse Kwaliteitsmonitor Dienstverlening Archieven is een goed instrument om daar achter te komen. De invulling van deze enquête kost u maar een paar minuten; wij hopen vurig dat u die moeite wilt nemen.

 

Wij danken u hartelijk voor uw medewerking!