skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Stef Uijens
Stef Uijens RA Tilburg
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Stef Uijens
Stef Uijens RA Tilburg

Forumdag 1-12-2012

Josephine vertelde op 1 december 2012 om 18:38 uur
Bedankt Forum Team voor de mooie en informatieve dag die jullie ons hadden aangeboden op 1 dec in het mooie archief de Citadel in Den Bosch. Na de verwelkoming met koffie en een Bossche bolletje werd het webteam op een leuke manier voorgesteld. We mochten al een blik werpen op de nieuwe website.
Interessant was de rondleiding door het archief. Er was een leuke Quiz, en we werden de hele middag voorzien van drankjes en lekkere hapjes. Op het eind van het programma werd ons nog een mooi cadeau ( schatkamers van Nederland) aangeboden.
Opzet van deze middag was om de mensen op het forum in levende lijve met elkaar kennis te laten maken en wat mij betrefd is het een geslaagde middag geworden. Nogmaals mijn hartelijke dank.

Reacties (5)

Jo zei op 2 december 2012 om 12:12
Ik sluit mij ten volle aan, bij de woorden van Josephine. Ik had het niet willen missen !
corrie zei op 2 december 2012 om 20:00
ook van Wil en Corrie een dank aan de "makers "van de forum dag die wij als geweldig hebben ervaren en mij (corrie) een heel andere kijk achter het woord forum gegeven heeft
Harrie Hendriks zei op 2 december 2012 om 22:23
Inderdaad een fantastische middag. Voor mij was dit de eerste keer dat ik aanwezig was op de citadel. Weet nu al dat er meerdere bezoeken zullen volgen. Alle medewerkers aan de forumdag heel hartelijk bedankt.
Harrie Bongers zei op 3 december 2012 om 17:52
de uitnodiging was voor mij al een verrassing. De uitvoering van die dag was er eentje om niet te vergeten. Het BHIC-team heeft zich al jaren, naar nu blijkt voor ons, met hart en ziel er zich voor ingezet. En die trots mogen zij best afstralen. GEWELDIG. Een groep de gehele middag, op een fraaie wijze onderhouden, zo iets vliegt voobij. Het team kan met een gerust hart zich vleien in de prost (eenpersoons bank uit oude tijd). Gedurende de middag merkte ik dat deze samenkomst meer is dan een groep. Er zit meer achter dan belangstelling. Zelfs meer dan een eenheid. Maar op het eind van die middag kon ik dat niet duidelijk maken. Ik me als een emigrant. Iemand die op zoek gaat naar het onbekende, en onbekenden. En dat doe je niet alleen, doch met anderen. De beleving kun je alleen zelf voelen. Het team heeft iets belangrijks neergezet, meer dan de 'schatkamers van Nederland'. Gewoon WERELDS.
Jan van der Heijden zei op 4 december 2012 om 11:48
We vallen in herhaling maar ook ik heb deze middag genoten van jullie gastvrijheid en zeer interessante en goed opgezet programma.
Het was de reis vanuit Zuid-Limburg zeer zeker waard. Hardstikke bedankt en veel suces.
Jan van der Heijden

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.