skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic

Helmond - kaart 1602

Fanta Voogd vertelde op 30 mei 2020 om 11:47 uur

In de nalatenschap van mijn ouders bevindt zich een mooie versie van Lodovico Guicciardini 's- Hoc est Ciuitas Hellmonda. De doortocht van prins Maurits door Helmond op 16 juli 1602. Smaakvol ingelijst in een (wortelnoten) lijst.
Ik overweeg hem te verkopen op Marktplaats of Catawiki. Maar ik vind het leuker om de kaart rechtstreeks aan een liefhebber aan te bieden. Mocht u belangstelling hebben, neem dan contact op. Met vriendelijke groet, Fanta Voogd

Reacties (7)

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman bhic zei op 3 juni 2020 om 20:00
Daar heb je gelijk in Frank, daarom heb ik die nu weggehaald. Mochten er belangstellenden zijn voor de kaart, dan kan ik het mailadres van Fanta Voogd altijd nog doorgeven aan de betreffende persoon.
Fanta Voogd zei op 4 juni 2020 om 10:07
Beste Frank en Mariëtte,
Het is inderdaad de kaart zoals die van de Bol.com-link. Ik kom niet zo vaak op een forum. Waarom is het niet handig om een e-mailadres en een telefoonnummer op een forum achter te laten?
Fanta Voogd zei op 4 juni 2020 om 10:08
PS. De kaart van mij is geen reproductie.
Mandine zei op 18 september 2022 om 19:27
Omdat een forum anoniem hoort te zijn voor iedereen :)
Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman bhic zei op 19 september 2022 om 14:31
Nou, op zich is dat voor het BHIC niet de directe reden hoor, maar we ervaren nog wel eens dat vooral emailadressen van websites worden afgehaald om spamberichten naar toe te sturen. Vandaar dat we die altijd uit voorzorg verwijderen.
Fanta zei op 8 december 2023 om 11:03
Bedankt, mevr. Bruggeman, voor de uitleg.

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.