skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Luud de brouwer
Luud de brouwer RA Tilburg
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Luud de brouwer
Luud de brouwer RA Tilburg

Is de website www.van-deursen-8000.nl nog online te vinden ?

Olav vertelde op 18 oktober 2021 om 13:29 uur
Weet iemand of de gegevens van de website www.van-deursen-8000.nl nog online te vinden zijn ? Het gaat over stamboomgegevens in de regio Gemert-Bakel.

Reacties (8)

Olav zei op 18 oktober 2021 om 15:58
Dag Thomas,

Ook de kaatste werkt niet echt. Alleen de namen beginnend met de A zijn zichtbaar, doorklikken naar andere namen lukt niet.
Norah zei op 18 oktober 2021 om 16:12
Ik denk dat Guus hiermee bekend is.
Guus zei op 18 oktober 2021 om 20:08
Klopt,

De website is niet meer online (het gaat me nog heel wat tijd kosten om dat voor elkaar te krijgen).
Alles moet namelijk omgezet worden van Pro-gen naar Aldfaer (die tijd ontbreekt mij nog even).
Wel is het email adres nog geldig.

Ik heb de 8000 samen met Theo Aldenzee en Nick van Deursen opgezet en dus ook op mijn computer staan, maar ik ben in de tussentijd ook met Gemert bezig ... dus 2 vliegen in 1 klap.
Helaas zijn Theo en Nick overleden, waardoor e.e.a. omgezet dient te worden.

Dus stel je vraag maar op het forum, dan krijg je zeker antwoord (van mij of mogelijk van anderen zoals Willy, Norah, etc)...
Thomas Hagelaars zei op 18 oktober 2021 om 22:52
@ Olav: Spijtig dat de link niet meer volledig werkt, schijnbaar is de website niet volledig gearchiveerd. U zult zich dus tot Guus moeten richten.

@ Guus, indien u nog de html bestanden heeft, wil ik het best opnieuw online zetten. Volledig gratis uiteraard.
Norah zei op 18 oktober 2021 om 23:48
Nou Guus, wat aardig van je. Ik ben geen expert van Gemert en Bakel. Dat laat ik aan jou over, en aan Willy en Helena natuurlijk, en dan hoop ik niet dat ik nu iemand vergeet;)
Gr.
Olav zei op 19 oktober 2021 om 10:06
Beste Guus,

Dank voor jouw reactie. Ik vond jouw email op de voornoemde website.
Mogelijk dat ik een zus van jou vrij goed ken. Ik meld me wel even in die mail.

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op: