skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic

Over bastaarden, boedels en nalatenschappen: 11.000 akten Raad en Rentmeester-Generaal en Leen- en Tolkamer online

Christian van der Ven, BHIC vertelde op 7 november 2012 om 09:03 uur
Dag allemaal,

Misschien hadden jullie het nieuwsbericht al gezien, maar anders wijs ik jullie graag nog op de uitgebreide blogpost over de meer dan 11.000 akten uit de archieven van de Raad en Rentmeester-Generaal der Domeinen en de Leen- en Tolkamer die gisteren online zijn gezet. Een echte schat aan genealogische en historische gegevens!

> Lees">http://brabantsebronnenblog.blogspot.nl/2012/11/over-bastaarden-boedels-en.html">Lees het hele bericht

> Zoek door de index: www.bhic.nl/akten">http://www.bhic.nl/akten">www.bhic.nl/akten

Deze index is aangeleverd door Henk Beijers, die wij daarvoor heel erg hartelijk willen danken!

Reacties (5)

Deborah zei op 7 november 2012 om 18:30
Dat klinkt goed!
jan van der biezen zei op 8 november 2012 om 08:52
Geweldige bijdrage, ik zag al snel weer een aantal interessante akten voorbij komen!
Henk, hartelijk dank voor dit werk!

met vriendelijke groet
Annemarie van Geloven namens BHIC bhic zei op 8 november 2012 om 10:36
Ik zal de complimenten aan Henk Beijers overbrengen!
Dorethé zei op 8 november 2012 om 16:40
Bedankt! Echter nog geen tijd gehad om erin te neuzen.
Norah zei op 8 november 2012 om 19:58
Ik wil me hierbij aansluiten, heb al veel dankzij dhr. Henk Beijers gevonden via de schepenakten van Oisterwijk, ben er werkelijk
zeer verguld mee!!!

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.