skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Vincent van de Griend
Vincent van de Griend Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Vincent van de Griend
Vincent van de Griend Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Beste mevrouw Nillesen, mijn pa is van het Vierhuukske: nummer 74 (https://images.app.goo.gl/qPSwE4yPiNWxSwdN9) waar voorheen op nummer C72 de boerder… Deftig in het pak Eduard J.M. van Vugt 03-11-23
Ook Neesken, de dochter van Henrick Michiels (dat Michiels het patroniem is, is een aanname) heeft haar deel in de Bueckenacker gekregen zo te zien: … Onmogelijke missie...! Sanne 03-11-23
Carla je hebt helemaal gelijk dat u de nonnen ook weer eens in de schijnwerpers zet want ook sommige nonnen zijn schuldig aan misbruik geweest, zij ha… Paters, fraters en nonnen in B Marijke 03-11-23
Dat huwelijk Bander-Tijssen is zeker moeilijk te vinden. Bij de aangifte van de zoon in 1827 te Dordrecht is men nog niet getrouwd(zie ook Theo). De… Vader of aangever bij de geboo Norah 03-11-23
Misschien heeft iemand anders een goed idee :) Het is best een lastige namelijk..! Qua overlijden zou deze wellicht dit overlijden nog kunnen: ht… COURT / KOURT / COERT / KOERT Sanne 02-11-23
Wellicht al bekend: Borgemeester Adriaen Hendrick Joosten1719-20 Veghel. In 1714 Ariaen Henrick Joosten een plakje van zijn poterijen om zijn huis da… op zoek naar doopakte en overl Jan Lange 02-11-23
Dank! We willen toch eerst heel graag de doop (en het overlijden) van Jan hebben…… welterusten alvast voor straks! En nogmaals dank! Mocht je … COURT / KOURT / COERT / KOERT Marijke Coert 02-11-23
Hallo Marijke, Ik hoop dat er toch wat tussen zit voor jullie, succes! Hartelijke groet, Sanne COURT / KOURT / COERT / KOERT Sanne 02-11-23
Vestbrief Breda 1718: Erfgenamen van Adriaen Pauwel en Marike Cornelisse van Antwerpen A. Andries Court, inwoner Breda B. Martinus Court, zijn broe… COURT / KOURT / COERT / KOERT Sanne 02-11-23
Jeetje Sanne, ik zie nu pas al je berichtjes. Op het eerste oog al heel veel wat we zelf hebben gevonden……. Ik vind het heel mooi en lief dat je e… COURT / KOURT / COERT / KOERT Marijke 02-11-23
Vestbrief Breda 1718: Erfgenamen van Adriaen Pauwel en Marike Cornelisse van Antwerpen A. Andries Court, inwoner Breda B. Martinus Court, zijn broe… COURT / KOURT / COERT / KOERT Sanne 02-11-23
Dag Jessy en Noortje, wat leuk dat jullie zoveel bezieling in het archief hebben gevonden. Hou ons maar op de hoogte van jullie producties. Inspiratie uit het archief Marilou Nillesen 02-11-23
Hopend dat we elkaar weer terug zien om veel te vertellen. Het lijkt mij een sprookje. Na zoveel jaar maar zij zijn nog niet vergeten! Bijzonder bidprentje Rini de Groot. 02-11-23
Veel dank voor uw aanvulling, meneer Van Vugt. Mag ik vragen waar uw vader vandaan kwam? Dat geeft (mogelijk) ook meer context aan de foto. Deftig in het pak Marilou Nillesen 02-11-23
Hm, daar zeg je wat, Peter. Ik zie dat mijn (oud-collega) Rien refereert aan filmpjes op Omroep Kontakt Laarbeek van Wim Weyers. Bespreekt hij daar oo… Van bron tot monding Marilou Nillesen 02-11-23