skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Stef Uijens
Stef Uijens RA Tilburg
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Stef Uijens
Stef Uijens RA Tilburg

Schepenen en Notarissen, meer dan 55000 aktes nu !

jan toirkens vertelde op 18 december 2011 om 17:10 uur
Recentelijk, december 2011 is de enorme hoeveelheid aktes van Mw. van de Mosselaar toegevoegd, meer dan 25000 stuks zodat het bestand bij het BHIC thans meer dan 55000 aktes omvat. Voorwaar een kompliment eerst aan het BHIC en uiteraard de diverse vrijwilligers(sters). Op naar het nieuwe jaar dus en nieuwe mijlpalen.

Reacties (7)

Helena zei op 18 december 2011 om 23:57
Geweldig! Ook mijn complimenten aan allen die hieraan meegewerkt hebben.
Hartelijk dank voor al dat werk!
Norah zei op 19 december 2011 om 11:21
Ben hier zeer onder de indruk van!
Wat een engelengeduld, mijn dank hiervoor!
Hanneke van der Eerden, namens BHIC bhic zei op 19 december 2011 om 12:16
Wat een mooie woorden! Weten we weer waar we (BHIC en vrijwilligers) het voor doen. Maar het meest onder de indruk zijn we bij het BHIC van al die mensen die bereid zijn om hun werk, kennis en kunde te delen met anderen. En daartoe behoren jullie zeer zeker. Bedankt allemaal en op naar de volgende mijlpaal.
jan zei op 19 december 2011 om 13:47
Geweldig dat op deze manier veel akten een toegang gaan krijgen, zodat veel mensen daarvan kunnen profiteren. Het delen van informatie zorgt voor meer dan de som der delen.
Hartelijk dank!
Cor Peters zei op 19 december 2011 om 16:52
Dank aan alle vrijwilligers en medewerkers van het BHIC die aan dit project hun medewerking verlenen. U allen sfeervolle feestdagen en een in alle opzichten gelukkig en voorspoedig 2012 toegewenst.
Willy zei op 19 december 2011 om 19:55
Prachtige woorden Cor,

heb ik niets aan toe te voegen.
Dorethé zei op 19 december 2011 om 23:55
Hele mooie bronnen, die oude akten, vaak in een lastig handschrift. Wat een engelengeduld moet je hebben om die pagina voor pagina door te nemen, soms wellicht door te worstelen, en samenvattingen te maken. Complimenten voor al degenen die het zoeken in deze akten voor eenieder veel gemakkelijker maken!!

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.