skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Beste Belem, Hartelijk dank voor je advies en speurwerk. Ik geef dit door aan Wilbert. Met vriendelijke groeten, Jan Woningkohieren Boxtel verloren Jan van de Sande 29-11-23
Goedemorgen Norah, Dank voor je snelle reactie en de hoeveelheid gegevens. Groeten, Jos Roding Gegevens Catharina Verhagen, g Jos Roding 29-11-23
Nee Herman, dat wist ik niet. Eigenlijk alles wat ik te weten ben gekomen, dank ik aan de mensen op dit forum. Wij zijn met relatieve zekerheid gekome… Gerrit Frankot geboren te Grav Michel Frankot 29-11-23
August Klessens benoemd tot rector van de Stichting St. Jozef Heil te Bakel, onder gelijktijdig eervol ontslag als pastoor te Sint-Oedenrode (De Volks… Pastoors van de Goede Herderpa Wilbert Veltman 29-11-23
Beste Jan, Ik heb de site even opgezocht bij het Internet Archive, waar al vele jaren websites geheel of gedeeltelijk worden gearchiveerd: www.arch… Woningkohieren Boxtel verloren Belem 29-11-23
Ik heb in mijn 79jarige leven een stuk of 100 verbasteringen van mijn achternaam gezien, maar zelfs in 1399 werd de naam precies zo geschreven als nu.… Gerrit Frankot geboren te Grav herman frankot 29-11-23
Wies…. Dank voor de vlotte reactie…. dan ga ik kijken of ik met deze aanvulling verder kom. Kan het allemaal nog niet geheel vinden, maar zit vol… Familie Verrijt / Verryth / va Chantal 28-11-23
Ook heel belangrijk, wordt de naam nog een beetje fatsoenlijk uitgesproken? Gerrit Frankot geboren te Grav Norah 28-11-23
Ja, dat klopt helemaal. Harm was de grootvader van mijn vader (Raoul). Gerrit Frankot geboren te Grav Michel Frankot 28-11-23