skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Stef Uijens
Stef Uijens RA Tilburg
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Stef Uijens
Stef Uijens RA Tilburg

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Jee goed gezien, Paul. En wat leuk! Ik heb een uitsnede van de jongen dokter in het verhaal geplaatst. Dokter Kanters gaat strijd aan Marilou Nillesen 01-11-23
Pastoor van Laarhoven heb ik op meerdere manieren meegemaakt. Voor ons H.Vormsel moesten de vormelingen de tegels in de kerk poetsen. Als je lang blee… De H. Lambertuskerk in Lith Jeanne Eikelenboom van Amstel 01-11-23
Bedankt allemaal voor het op weg helpen naar mijn zoektocht , ik sta versteld van de afstanden die men moest maken om toch aan een inkomen te komen in… Familie Prijs , begin 1900. om Mart. van den Boogaert 01-11-23
Op foto 1907-006657 zittend 5e van links is een jonge dokter Kanters te zien. Dokter Kanters gaat strijd aan PaulW 01-11-23