skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Stef Uijens
Stef Uijens RA Tilburg
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Stef Uijens
Stef Uijens RA Tilburg

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Ik zoek naar de ouders van Joannes/Johannes/Jan Ros die trouwde in 1726 met Joanna Laros en een dochter gekregen genaamd Maria Ros. De nakomelinge… Fam. Ros Elgan 22-05-24
Haha ja het is helaas iets te laat geworden, natuurlijk is Theordori de Latijnse schrijfwijze van Dirck, iedere keer als het erg laat is denk ik toch … Oudste generaties familie Van Jermaine Van der Meer 22-05-24
Heb wel de huwelijksinschrijving gevonden van Jan Ros en Joanna Laros. Zie alleen de namen staan en moeilijk handschrift. Inv.nr. 06 - Loon op Zan… Joannes Ros Elgan 22-05-24
Geachte Heer, Bij het opruimen van de zolder kwam ik een foto tegen, die gemaakt is ter viering van het 50 jarig bestaan van de Brandverzekering "NCB… De kraamkamer van een grote ve Ine Cornelissen 22-05-24
Maria wordt als moeder ook een keer Maria Gerits genoemd, dan zou Gerardus WIllems haar vader zijn en dan komt deze doop in aanmerking: Bron: doop… Ben op zoek naar doop datum va Maria Verbroekken 22-05-24
Van Joodse onderduikers tot aan lichtekooi Carla: over dit kasteeltje raak je nooit uitgepraat HEESWIJK-DINTHER – Een lange oprijlaan waaraan stati… Zwanenburg riavanzutphen 22-05-24
Lambert Jansen is in 1711 dgt bij zoon Bartholomeus van broer Arnoldus. tenminste dat denk ik en dan kom ik bij onderstaande ? Plaats van inschrijv… Ouders van Cornelis 22-05-24
volgens mij Eersel; Dopeling: Antonius Janssens Vader: Lambertus Janssens Moeder: Dijmphna Lamberts Getuige: Lambertus Antonius … Ouders van Cornelis 22-05-24
bij kinderen uit beide huwelijken van Maria ene Gerardus Willems als dgt, vader of broer ? Ben op zoek naar doop datum va Cornelis 22-05-24
Iets meer info is wel raadzaam: waar en wanneer getrouwd? Eventuele kinderen met doopgetuigen enz. Ouders van Maria Verbroekken 22-05-24
Hallo, ik ben Els Hofman uit Weert, ben de zus van Marian van de Velden Hofman, Rozenobel 20 in Cuijk, wat ik ook probeer kan haar niet vinden. Hoop d… De H. Jozefkerk in Cuijk Els Hofman 22-05-24
En hier is een verwijzing naar dat testament: 3 Marijken dochter van Dirck Jans van den Oetelaer weduwe van Jan Ardt Dircx van Kessel op basis van he… Oudste generaties familie Van Erik van den Elsen 22-05-24
Inmiddels al wat achterhaald: Hendrix UTD is opgeslokt door For Farmers die in 2019 de vestiging sloot. 2021: gesloopt https://youtu.be/Cs6jzUuE8KU?si… De Helmondse haven Giel van Hooff 22-05-24
Heeft iemand namen of antwoorden voor mij? Over de familie Willems stamboom verhalen alles is welkom Wie weet meer over de familie Lindsey 22-05-24
Johanna van ess uit Indonesië is mijn over over groot moeder weet niet hoe je het correct schrijft. Daar is mijn Opa toon uit voortgekomen ook wel z… Wie weet meer over de familie Lindsey 22-05-24