skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg
Menu
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg

Abraham van der Sluijs rond 1690

Leendert vertelde op 12 oktober 2013 om 16:31 uur
Abraham van der Sluijs, zijn zus is Johanna Kornelia van de Sluijs-Mohr en zijn zwager is Johan Maurits Mohr.
Ik heb hier gegevens over gekregen in een vorige vraag. Maar kan iemand mij vertellen wie de vader van Abraham is?
Zijn opa is, volgens mij: huwelijk Abraham Isaacse VAN DER SLUIJS, jongeman, afkomstig van Utrecht, wonende Leeuwestraat, gehuwd met Petronella Wouters, weduwe van Reijnier Pietersz SWANENBURGH, afkomstig van Rotterdam, wonende Peperstaat. Attestatie. Datum ondertrouw 24 juni 1674 (Archief DTB Rotterdam, trouw gereformeerd).
Nota’s over de familie
Huwelijken Abraham Isaacse VAN DER SLUIJS:
Of is dit zijn vader?? Kan iemand hier iets over zeggen? Er is van bovenstaande een kind Anderies 1685, maar dat kan de vader van Abraham niet zijn, want die is rond 1990 geboren.

Reacties (1)

Norah zei op 12 oktober 2013 om 19:53
Abraham, 30-03-1691(geref.) R'dam, zoon van Andrijes van der Sluijs en Kaetje Baerelees.
Getuigen: Abram van der Sluijs, Pieternelle Wouters, Maritje Wouters.

Tweede:
Abraham, 11-11-1696 R'dam, zoon van Andries van der Sluijs en Catrijna Baldmis ~~~~

Waarschijnlijk eerste zoon Abraham jong overleden, Baldmis zal wel hetzelfde wezen als Baerelees.

Andries Isaacsz van der Sluijs trouwt op 22-05-1684 te Rotterdam,
met Catharina Isaacs Barleus.

Denk zelf dat Abraham uit Utrecht en Andries broers waren, met als gezamenlijke vader Isaac van der Sluijs.
Alles na te zien bij -digitale stamboom Rotterdam-. Je kunt het beste met -wildcards- werken.

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.