skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg
Menu
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Ans Holman
Ans Holman RA Tilburg

Adres en verhuisdatum Van Luijk / Janisse rond 1938

John vertelde op 27 augustus 2018 om 20:02 uur
Adriaan Janus van Luijk en Maatje Janisse zijn op 27 februari 1930 getrouwd in Bergen op Zoom. In Bergen op Zoom hebben ze twee kinderen gekregen, Marinus en Suzanna Helena Anna. Ik ben op zoek naar het adres waar ze gewoond hebben en de datum waarop ze verhuist zijn naar Tilburg (tussen 6 juni 1937 en 13 augustus 1938). Wie weet waar ik dit zou kunnen vinden?

John

Reacties (1)

Annette zei op 30 augustus 2018 om 14:47
Uit de Bredasche Courant 24.10.1935
Familieberichten Bergen op Zoom ingekomen
Adriaan J. van Luijk en gezin van Amersfoort naar Oude Antwerpeschebaan 54

Voor de gezinskaart B.S. Tilburg:
https://www.wiewaswie.nl/nl/detail/72210046
Op deze kaart staat meestal ook de inschrijvingsdatum in de gemeente vermeld, maar ik kan die niet ontcijferen op deze vrijwel onleesbare kaart. Jammer!

Uit het Nieuwsbladvan het Zuiden - Tilburg van zaterdag 12 oct. 1940 (pagina 9)
VAN KOMEN EN GAAN. Opgaaf der ingekomen en vertrokken personen ever het tijdvak van 4 tot en met 10 Oct.
A. J. v. Luijk, wachtmeester, van Kwaadeindstr. 37, naar -sGravenhage, Engelenburgstr. 201

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.