skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic
Menu
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic

+Adrianus Knijff * 22-09-1870

Petra van de Weg- van den Brink vertelde op 18 maart 2013 om 10:14 uur
Ik heb al veel gevonden omtrent familie van Adrianus, persoonskaarten en geboorteaktes en trouwaktes, maar nog niet zijn overlijden!

Maria Josepha Paulina is hertrouwd met J.H. Ellen op 24-09-1919.
Dus moet hij voor die tijd zijn overleden. Helaas kan ik hier niets van vinden, nog in de digitale archieven van Den Haag, Rotterdam als Leiden en Amsterdam. Op de persoonskaart staat M.J.P. Schellekens als Weduwe genoteerd......

WANNEER IS ADRIANUS DAN OVCERLEDEN EN WAAR KAN IK DAT VINDEN?

Reacties (5)

Norah zei op 18 maart 2013 om 11:26
Als je zoals ik al hiervoor doorgaf het geprobeerd hebt bij het CBG zelf in Den Haag t.a.v. mevr. Ellen-Schellekens, en daar niets van belang uit tevoorschijn kwam, dan zie ik nog de mogelijkheid om de gemeente Den Haag aan te schrijven. Neem toch aan dat hij daar overleden is.
Verder zou dhr. Knijff's overlijdensdatum nog vermeld kunnen staan bij de huwelijksbijlagen van zijn kinderen.
Petra van de Weg- van den Brink zei op 18 maart 2013 om 13:00
Norah,
Hartelijk dank voor alle hulp en voor het vinden van de kinderen en alles wat daarbij hoort!

Mark van der Velden,
Heel hartelijk dank voor deze link, dit is wat ik inderdaad zocht!
Nu heb ik zowel een overlijdensdatum als een akte! Ik heb het eerste van de link tot aanWbsitePubliek ingetypt en zo heb ik datgene gevonden dat u mij schreef! Ik ben hier heel erg blij mee want van zijn ouders heb ik wel alle data's enz.

Verder iedereen heel hartelijk dank voor het helpen meezoeken!

Vriendelijke groeten Petra
Norah zei op 18 maart 2013 om 16:27
Hallo Petra,

Graag gedaan, en ik ben blij voor jou dat Mark eindelijk 'the missing link" gevonden heeft! Kun jij weer verder met de familie Knijff en aanverwanten.
Mvg, Norah
P.S. Adriaan is jong overleden.
Petra van de Weg- van den Brink zei op 18 maart 2013 om 18:08
Hallo Norah,

Ja, 34 jaar. Maar dat ben ik al meer in de familie tegengekomen. Hij heeft ook niet de militie in gehoeven vanwege het een of ander gebrek, zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen.
En toch in zijn korte huwelijksleven (1894-1905)heeft hij wel 6 kinderen gehad; 5 zoons en 1 dochter. Nu ga ik op zoek naar andere familie akten waar ik wel data's van heb.

Nogmaals bedankt!

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.