skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic
Menu
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic

Ben op zoek naar Joannes [Jan] Op den Bolwerck geboren circa 1685 te Neder Cassel in 't Bergland Duitsland

Wil Bolwerk vertelde op 11 augustus 2017 om 15:56 uur
Kan iemand mij hiermee verder helpen?

Reacties (3)

Norah zei op 11 augustus 2017 om 20:15
Deze Jan (op den) Bolwerck was twee maal getrouwd, en woonde in Schijndel begin 18e eeuw. Maar dat weet u natuurlijk al lang > stamboomforum.
In diezelfde periode woonde een familie met dezelfde naam in Bergen op Zoom, waarschijnlijk verwant. www.westbrabantsarchief.nl
Ik vraag me af of men ook werkelijk uit Duitsland afkomstig was.
Mvg.
Wil Bolwerk zei op 11 augustus 2017 om 21:04
Op het BHIC in 's-Hertogenbosch, staat hij zo ingeschreven.
Ik kan niet beoordelen of deze Jan op den Bolwer(c)k van familie tot deze stam behoord. Hopelijk, krijg ik nog andere reacties.
Bedankt voor de mededeling.
Met vriendelijke groet,
Wil Bolwerk.
Norah zei op 11 augustus 2017 om 21:19
Hebt u geen gegevens van zijn eerste huwelijk? Misschien staat daar nog wat bij vermeld.
Wanneer hij uit Niederkassel(Nordrhein-Westfalen) afkomstig was, moet men daar in de archieven verder zoeken.
En u krijgt zeer waarschijnlijk wel verder respons...
Mvg.

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.