skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic
Menu
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic

Bogaert / Heestermans 1700-1755

M vd Bogert vertelde op 14 december 2010 om 17:10 uur
Hallo forumlezers,

Ik ben op zoek naar de voorouders van Adrianus van den Bogaert en Francisca Heestermans. Zij zijn op 30-11-1755 te Zundert getrouwd en kregen hier zes kinderen, waaronder Cornelius van 21-08-1769.
Ook ben ik wel benieuwd of Francisca afstamt van de rijke familie Heestermans van Zundert en Tilburg. Niet dat er nog een erfenis is te verwachten hoor ;-)
Zijn er hier mensen die onderzoek naar deze families hebben gedaan en mij willen helpen?
Alvast dank voor de aandacht!
M.v.d.Bogert

Reacties (3)

Norah zei op 15 december 2010 om 20:21
Beste M.,

Ik heb alleen ontdekt dat de bruid uit Rijsbergen afkomstig was. Haar vader kan óf Johannes heten, óf Franciscus. Is verwarrend. Ik wist niet dat er ook rijke mensen in Tilburg woonden(grapje).Succes gewenst,

Norah
M. vd Bogert zei op 18 december 2010 om 21:05
Hoi Norah,

Dank je.
Ik denk dat ik inmiddels wat verder ben met de Van den Bogaerts. Maar die Heestermans daar is niet uit te komen. Jammer...
Als je wilt weten hoe het zit met de rijke mensen, kun je het volgende bestand bekijken:
http://www.thuisinbrabant.nl/object?id=ccBrabant_deBrabantseLeeuw_4481
Groetjes,
Norah zei op 20 december 2010 om 11:34
Beste M.,

Dank je wel voor de tip, vooral voor iemand die uit deze contreien afkomstig is.
Mvg, Norah

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.