skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic
Menu
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic

Dienstverleningsenquete

Maria Verbroekken vertelde op 25 oktober 2019 om 11:49 uur
Velen zullen van het BHIC al het verzoek gekregen hebben deze enquete in te vullen. Dit is mogelijk tot 24 november 2019.
Ook heel veel anderen archiefcentra houden deze enquete, dus dit is het moment om al je wensen en verbeterpunten kenbaar te maken aan de diverse organisaties

Reacties (6)

HenkD zei op 25 oktober 2019 om 12:17
Ter aanvulling en ter informatie, hieronder een link naar een nieuwsbrief over de vorige (tweejaarlijkse) kwaliteitsmonitor (zie het derde artkeltje):

https://mailchi.mp/25ca1e9a6235/nieuwsbrief-juni-1564397

Zoals je ziet scoorde BHIC de gedeelde derde plaats.
Dus je weet wat je te doen staat ;-)
Albert zei op 25 oktober 2019 om 19:38
ik heb een 10 gegeven
Christian van der Ven
Christian van der Ven bhic zei op 28 oktober 2019 om 09:25
Bedankt voor de oproep en hoge cijfers. Albert, een 10 zal ons beslist helpen te stijgen in de 'ranking' en dat er nog maar vele mogen volgen :-)

En het is zéker zo belangrijk om niet alleen een cijfer te geven, maar ook, zoals Maria al zegt, om in de opmerkingenvelden verbeterpunten, suggesties, wensen enz. kenbaar te maken. Zoals je weet, doet het BHIC daar écht wat mee.

Afgelopen twee jaar zijn zo al weer veel verbeteringen doorgevoerd en wensen ingewilligd. Denk aan het invoeren van scannen-op-verzoek, het scannen van de memories van successie enz.

Dat gezegd hebbende, je kunt je wensen e.d. natuurlijk ook los van deze kwaliteitsmonitor altijd aan ons kenbaar maken.
Helena zei op 28 oktober 2019 om 22:42
Dit topic nog even omhoog gehaald. I.v.m. mogelijke vakanties kan de oproep soms aan iemand's aandacht ontsnapt zijn. Goed dat Maria dit topic startte.

BHIC staat bij mij ook op de eerste plaats! Alles en iedereen krijgt aandacht zoals ik dat kan zo meen te mogen beoordelen. Zij het per email, of via chat, of in de Citadel zelf.. En neem bijv. het scannen-op-verzoek. Dit werkt echt fantastisch. Heb vorige week diverse inv. nrs. aangevraagd en de scans zijn vandaag al in te zien en vanachter mijn computer op mijn gemak te doorzoeken. Toch geweldig!

[ voor degenen die soms ook in Haaren of Helvoirt zoekende zijn of waren: kijk maar even naar de scans die er nu bijgekomen zijn van enkele inv. nrs. van deze plaatsen. Te vinden onder het archief van het Dorpsbestuur van deze twee plaatsen-> zie onder Belastingen etc.]
Christian van der Ven
Christian van der Ven bhic zei op 29 oktober 2019 om 08:24
Bedankt Helena! (En scannen-op-verzoek wordt nóg beter! Wacht maar af...)

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.