skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Vincent van de Griend
Vincent van de Griend Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Vincent van de Griend
Vincent van de Griend Bhic

Helena Leijten geb. circa 1775 Oijen

Bert van Keulen vertelde op 17 augustus 2015 om 13:16 uur
Beste forumbezoekers, ik ben op zoek naar de geboorte/doop datum van Helena Leijten (Lena Leijte) volgens haar overlijdensakte (1816 Zaltbommel) is zij circa 1775 geboren te Oijen.

Reacties (6)

Norah zei op 17 augustus 2015 om 14:48
Helena heette ook Leijden, en was getrouwd geweest met Christiaan Verhoeks. Dit voor medespeurders.
Norah zei op 17 augustus 2015 om 15:38
Helena en Elisabeth Leijten, dochters van Gerardus Leijten en Elisabeth Hendrika van Leuwen, R.K. gedoopt te Oijen 23-03-1772.
Bert zei op 17 augustus 2015 om 16:34
Dat is juist Norah, maar dat huwelijk met Christiaan Verhoeks was haar tweede huwelijk, zij was de eerste maal gehuwd met Christiaan van Os en die zit in de kwartierstaat die ik aan het maken ben.
Norah bedankt voor het zoeken en Frans voor de link naar het doopboek. p.s @Norah, volgens mij is de moeder Elisabeth Hendrikx van Leuwen?
Norah zei op 17 augustus 2015 om 17:26
Graag gedaan, Bert.
Het was inderdaad Elisabeth Hendrix van Leuwen/Leeuwen(image 65).
Een zus van haar Geertruij, overlijdt in Engelen, en was getrouwd met Ruth van Zon/Son.
Mvg.
Norah zei op 17 augustus 2015 om 17:29
Bedoelde een zus van Helena natuurlijk.

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.