skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic
Menu
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic

Jaaroverzicht RHC-Eindhoven over 2023, vertrek bestuursvoorzitter etc.

Reacties (5)

clericus.eu
clericus.eu zei op 16 februari 2024 om 22:30
Hartelijk dank Jan voor het delen.
Hans Vogels zei op 17 februari 2024 om 09:28
Wat je echter niet leest is hoe de medewerkers hun werkplezier ervaren en over het verloop in de nieuwe medewerkers in de laatste jaren.
Egbert zei op 17 februari 2024 om 12:32
Dit is wel een uitgave over het jaar 2022.

Het kenniscentrum waar ze hoog over opgeven is niet zo zeer gericht op de onderzoeker. Jaren terug was er een grote jarenlang opgebouwde expertise bij de medewerkers over de regio. Dat is allemaal overboord gegooid zonder kennisoverdracht om voorrang te geven aan de gemeentelijke taken.
jantoirkens zei op 17 februari 2024 om 12:59
@Frank, dank je wel.

@Egbert : Inderdaad, de website van het RCH-Eindhoven, geeft als laatste verslag het afgelopen jaar 2022 te zien, ik neem aan dat het verslag over 2023 alsnog voor het publiek beschikbaar komt.
jantoirkens zei op 17 februari 2024 om 13:11
@Hans Vogels : Zoals je bekend is wordt het jaarveslag geschreven ter *verantwoording* aan de 20 aangesloten gemeentes. Over het (al dan niet aanwezige) werkplezier van de medewerkers en het personeelsverloop lijkt me een dergelijk jaarverslag niet de geschikte plaats. Ik vond de jaarverslagen over 2021, 2022 en 2023 op diverse fronten redelijk openhartig geschreven. Hier laat ik het verder bij. Beste groet.

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.