skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic
Menu
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic

Niet geschoten, altijd mis: gezocht nazaten Adrianus Antonius van der Sande (1920-1992) en Hendrika Maria van de Sande (1914-2004)

Olav vertelde op 13 mei 2015 om 14:05 uur
Adrianus Antonius (Jos) van der Sande, geboren in Boxtel (1920) en overleden te Goirle (1992) trouwt met Hendrika Maria van de Sande, geboren in Vught (1914) en overleden te Goirle (2004).

Ik weet dat het recent is, maar ben toch op zoek naar naar kinderen van dit echtpaar.

Reacties (12)

clericus.eu
clericus.eu zei op 13 mei 2015 om 14:59
Hallo Olav,

Neem eens contact op met de plaatselijke genealogie vereniging in Goirle daar ze daar overleden zijn. Mogelijk kunnen ze je via de mail helpen
Wilbert Steenbakkers zei op 14 mei 2015 om 12:25
In mijn gegevens heb ik staan, dat ze 2 kinderen hebben, geboren te Oisterwijk en wonende te Boxtel.
Je zou eventueel de persoonskaart van Adrianus Antonius van de Sande op kunnen vragen, dan krijg je meteen het hele gezin.
Norah zei op 14 mei 2015 om 12:30
Twee persoonskaarten voor de prijs van één, à ca. 8 euro. In deze economisch zwakke tijden......;)
Mvg.
Max zei op 14 mei 2015 om 13:09
Is dat nieuw? Ik dacht dat de aanbieding was: één halen twee betalen ;)
Olav zei op 15 mei 2015 om 12:47
Dank allemaal.
Ik ben begonnen om alle vermeldingen Van de Sande in het telefoonboek van Boxtel te bellen in de hoop dat de twee kinderen ook zonen waren.
Max zei op 15 mei 2015 om 13:44
Op www.myheritage.nl/site-52601481/sande vind je het gezin Van de Sande/van der Sande met zeven kinderen en zes kleinkinderen. Wellicht is het een beter idee om contact op te nemen met de eigenaar van die site, Ton van der Sande.
Olav zei op 15 mei 2015 om 13:56
Ben geen lid.
Max zei op 15 mei 2015 om 14:52
Registreren is gratis
Olav zei op 15 mei 2015 om 15:02
Ik ben geregistreerd maar als ik contact wil opnemen met betrokkene vraagt het systeem om een lidmaatschap.
Max zei op 15 mei 2015 om 15:08
Lidmaatschap van wat? Die stamboom heeft al éen lid: Mari van de Sande.
Olav zei op 15 mei 2015 om 15:16
U heeft verzocht contact op te nemen met Ton van der Sande, een ander lid van MyHeritage.

Deze functie is mogelijk voor Premium of PremiumPlus leden van MyHeritage. Het upgraden van uw site is noodzakelijk en dat zal u in staat stellen om contact op te nemen met een ongelimiteerd aantal personen, inclusief gebruikers met welke u Smart Matches heeft.
Upgraden heeft nog meer voordelen:
Bevestig en beheer uw Smart Matches
Maak grotere stambomen aan en voeg meer familiefoto's toe
Krijg extra krachtige functies zoals tijdlijn en tijdboek
Krijg de premium versie van onze genealogie software, Family Tree Builder, met alles-in-één-grafieken, interactieve kaarten en Smart Match samenvoegen.
Ontvang met voorrang klantenservice
Klik hier om de tarieven en voordelen te bekijken
Als u de upgrade heeft voltooid, Ton van der Sande om in contact te komen met Ton van der Sande. Houd er rekening mee dat uw bericht voor Ton van der Sande bezorgd wordt via e-mail en zoals het werkt met alle communicatie kan het zijn dat Ton van der Sande niet zal reageren of niet in staat is uw bericht te lezen.

en deze:

We zien dat u graag wilt toetreden tot de 'Sande Web Site'.

Het aanvragen van een lidmaatschap voor een andere familiesite is alleen mogelijk voor Premium of PremiumPlus leden van MyHeritage. Het upgraden van uw site is noodzakelijk en dat stelt u in staat om contact op te nemen met een ongelimiteerd aantal personen, inclusief gebruikers met welke u Smart Matches heeft.
Upgraden heeft nog meer voordelen:
Bevestig en beheer uw Smart Matches
Maak grotere stambomen aan en voeg meer familiefoto's toe
Krijg extra krachtige functies zoals tijdlijn en tijdboek
Krijg de premium versie van onze genealogie software, Family Tree Builder, met alles-in-één-grafieken, interactieve kaarten en Smart Match samenvoegen.
Ontvang met voorrang klantenservice
Klik hier om de tarieven en voordelen te bekijken
Als u de upgrade heeft voltooid, kunt u om lidmaatschap vragen bij 'Sande Web Site'
Max zei op 15 mei 2015 om 15:26
Dus toch niet zo gratis...

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.