skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Vincent van de Griend
Vincent van de Griend Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Vincent van de Griend
Vincent van de Griend Bhic

service BHIC/Pictura

vertelde op 30 oktober 2014 om 14:07 uur
Begin oktober op de site van BHIC een kopie-akte besteld.
Levertijd op de site én op de factuur: 10 werkdagen na betaling.
Inmiddels na 16 werkdagen nog steeds geen levering.
Gebeld, het is gewoon een 'technische fout'!
Zo werkt het tegenwoordig!

Reacties (1)

Christian van der Ven
Christian van der Ven bhic zei op 31 oktober 2014 om 11:28
Het spijt me dat deze bestelling zo lang is blijven liggen. Maar wat je zegt klopt helaas wel: door een technische fout in de software van onze webwinkel is een aantal bestellingen nooit bij ons aangekomen.

De software moet na betaling door de klant een e-mail naar de klant versturen met links om de bestelde aktes te kunnen downloaden en/of een e-mail naar ons met het verzoek om kopieën van de bestelde aktes toe te sturen. Bij deze laatste stap is het fout gegaan: de software heeft die e-mails bij zeker 15 bestellingen níet aan ons verstuurd.

Pas gisteren hebben we deze e-mails alsnog gekregen en de bestellingen worden natuurlijk vandaag zo snel mogelijk afgehandeld.

Wij vinden dit ook heel vervelend en hebben de leverancier van onze software gevraagd hoe dit precies kon gebeuren en hoe dit in de toekomst wordt voorkomen. Volgens hen is de fout inmiddels hersteld.

Nogmaals sorry dat deze bestelling(en) te lang zijn blijven liggen!

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op:
Geef mij een andere som.