skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic

zoekjestamboom

Norah vertelde op 6 maart 2019 om 10:35 uur
www.zoekjestamboom.nl werkt bij mij niet optimaal. Wanneer ik b.v. de data op chronologische volgorde zet, komt er een -error- notitie, opnieuw laden...
Kent iemand de oorzaak?
Bij voorbaat dank.

Reacties (14)

Jeanne1 zei op 6 maart 2019 om 11:05
Bij mij werkt dat wel.
Norah zei op 6 maart 2019 om 23:49
Bij mij van geen kant, is al een tijdje aan de gang.
Egbert zei op 7 maart 2019 om 00:48
Met zoeken geen probleem, alleen loopt de tekst door de thumbnails omdat die te groot zijn.
Norah zei op 7 maart 2019 om 09:51
Dat heb ik er ook nog bij. Sowieso is er slechts een "vierde" aan de linkerkant aanwezig.
MariaVerbroekken zei op 7 maart 2019 om 10:20
Misschien via www.archieven.nl proberen. Daar werkt het wel.
Gerard W. Ch. Lemmens
Gerard W. Ch. Lemmens zei op 7 maart 2019 om 11:52
Dag Norah,
Bij mij werkt dat web adres heel goed !
Ik hoop dat het bij jou ook spoedig goed zal werken !!
Groetjes,
Gerard
Norah zei op 7 maart 2019 om 13:57
Dank jullie wel, maar het is nog steeds een ramp!
Kan iemand mij doorgeven hoe dit te verhelpen valt?
Mvg.
Tonny zei op 7 maart 2019 om 19:52
Heb je dit bij meerdere browsers?
Norah zei op 7 maart 2019 om 20:07
Voor zo ver ik dit begrijp:), ik zoek slechts op Google Chrome.
genealogie.fklerkx.nl
genealogie.fklerkx.nl zei op 7 maart 2019 om 20:19
Hoi Norah,
Geen probleem met G-Chrome,

Probeer je geschiedenis eens leeg te maken en dan opnieuw G-Chrome opstarten
Christian van der Ven
Christian van der Ven bhic zei op 8 maart 2019 om 08:40
Dag Norah,

Ik denk dat je dit probleem het beste aan de collega's van RHC Eindhoven voor kunt leggen. In de tussentijd kun je gebruik maken van enkele andere websites, die ook alle genealogische gegevens van RHCe laten doorzoeken:

Archieven.nl
https://www.archieven.nl/nl/zoeken?mivast=0&miadt=0&mizig=310&miview=tbl&milang=nl&micols=1&mires=0&mizk_adt=48

WieWasWie
https://www.wiewaswie.nl/nl/zoeken/?advancedsearch=1
Filter op organisatie: Regionaal Archief Eindhoven

Open Archieven
https://www.openarch.nl/search.php?lang=nl&archive=rhe&name=%2A
Alhoewel deze website op dit moment vermoedelijk kampt met een storing, want ik krijg op iedere zoekopdracht 0 resultaten

Maar kortom, volop alternatieve opties om de data van RHCe te doorzoeken. En hopelijk hebben ze voor jou ook een oplossing in het gebruik van hun eigen site...
Dorethé zei op 8 maart 2019 om 14:27
Ik heb al een tijdje niet meer via zoekjestamboom gezocht, heb het nu geprobeerd, ook met Chrome (laatste versie), kan het probleem niet reproduceren.
Merk in het algemeen wel, dat sites afhankelijk van besturingssysteem (verschillende Windows versies, Mac, ...) en de gebruikte browser(versie) anders reageren dan verwacht.

Je zou het eens met Firefox kunnen proberen. Sommige sites waar ik problemen ervaar met Chrome of Internet Explorer gaan wel goed in Firefox. Een aantal zaken zijn daar "onder de motorkap" anders geregeld.

En kijk even of zowel Chrome als Windows up-to-date zijn. In het berichtje van Helena (het artikel in het Eindhovens Dagblad) lees je hoe je dat bij Chrome kunt controleren.
Voor Windows10 : klik op het vergrootglas linksonderin, type: update en kies dan voor Check updates (of iets als Updates controleren, ik werk met engelstalige Windows).
Norah zei op 8 maart 2019 om 16:50
Dank jullie wel, ik ga er opnieuw mee aan de slag. Anders wordt het toch navragen bij het RHCE. Uiteindelijk waren daar een tijdje geleden ook al problemen, maar toen ging alles bij mij prima;)

Reageer op dit verhaal

Heb je al een account? Log in met je gegevens.

Heb je nog geen account? Plaats zonder inloggen, of Registreer een account

Help spam voorkomen en los de volgende som op: