skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic
Menu
sluit
Hualp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Lisette Kuijper
Lisette Kuijper Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
In het bevolkingsregister is de geboorteplaats slecht leesbaar; er is doorheen geschreven: Maar ??ieldels departement Damstad. De oorsprong dient … Wie zijn de ouders van Johanne Egbert 29-10-23
Ik vind in Uden op 2-9-1698 het huwelijk van Gualterus van de Burgt met Gerarda Smits. Dit lijken mij de ouders van Henrica (x Uden met Hendrik Heijm… Van den Burgh Willy 29-10-23
overigens kan ik de doop van Johannes Joost Waggelmans ook zo snel niet vinden! ik kijk nog even verder :) Wie zijn de ouders van Johanne Sanne 29-10-23
https://www.wiewaswie.nl/nl/detail/7562562 https://www.wiewaswie.nl/nl/detail/19511525 Wie zijn de ouders van Johanne Sanne 29-10-23
Dag Annet, Er zijn ook door jou al diverse instanties/sites aangewezen op dit forum een tijd terug. Ben je toen niet wat wijzer geworden? Mvg. medisch kinderhuis de krabbebo Norah 29-10-23
Okay. Hoe kwam je overgrootmoeder juist in Schiedam terecht? Ook nog met zo heel jonge kinderen? Het is wel erg verdrietig geweest. Boekelse veldwachters Norah 29-10-23
Nou, je weet nog een hoop, Benidorm was Malaga, maar voor de rest klopt het. We gaan nog even verder zoeken naar de geschiedenis, de verhalen en foto'… Café van Berkom in Oss Bob kusters 29-10-23
Ik weet nog dat jouw opa Jo met tante Toos in de winter periode naar Spanje ging om te overwinteren, Geloof in Benidorm . Was daar echt ingeburgerd ,… Café van Berkom in Oss Leon v Berkom 29-10-23
Mijn overgrootvader is nooit naar Schiedam gekomen om daar te gaan wonen. Mijn overgrootvader was een schuinsmarcheerder... wellicht andere naam aang… Boekelse veldwachters Angeline Krijnse 29-10-23
Het grootste trauma van mijn leven is geweest bij de broeders van de gouden handen op internaat van sheerenberg.volgens hun zeggen was ik een erg teru… Paters, fraters en nonnen in B M.H. 29-10-23