skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Mariët Bruggeman
Mariët Bruggeman Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Bedankt voor al het werk. Als ik het goed begrijp is de vrouw van Carel later ingeschreven of begrijp ik het juist niet? Herkomst militairen . 18-05-24
Dat is fijn te horen, Erik! Je vraagt maar, het is nu toch komkommertijd. Groetjes terug Stamboom Gerwen van , wie kan Norah 18-05-24
Bronnen bevestigen dat Donald was het tweede kind van zijn vader Sir Ewan. Zijn vader trouwde opnieuw in 1662 en had zijn eerste kind in 1663; ook, D… Gezocht: Informatie Duncan (Do Kees Backx 18-05-24
Marie was mijn moeder. Truus en Piet dus mijn tante en oom. Het gezin van der Burgt kwam uit Overlangel. Pietje had na de Schutsboomstraat zijn garage… Ties en Toon in Moesland Paul 18-05-24
Hee Aad! Wat verrassend! Groeten terug en dank voor je bijdrage! Een van de twee (kleine) kerkorgels stond "boven": dat is jaren geleden door Jan Verh… De Don Boscokerk in Oss John Blummel 18-05-24
Ik heb heel lang aan de Hagelkruisstraat gewoond. Onze kinderen gingen dus naar de don Bosco school. Het kerkleven is wel aan ze voorbijgegaan Maar … De Don Boscokerk in Oss aad van den Enden 18-05-24
Prachtige uitleg Norah, ben ik blij mee! Groetjes Erik de stamboomfreak Stamboom Gerwen van , wie kan Erik 18-05-24
Grijtje en Carel uit eerder bericht te vinden op; https://genver.nl/zl/dtb0730.htm M9HL-PC3 Lidmaten 1654-1801 [374 img] Ned. Hervormd wel ff… Herkomst militairen Cornelis 18-05-24
het schijnt dat er nog een zoon Jan was, heb ik nog niet kunnen vinden in het archief, zie link naar site? https://www.genealogieonline.nl/en/stamb… Herkomst militairen Cornelis 18-05-24
https://www.grijsbaard.nl/Ydijke/LidmatenIJdijke1.html YA128 42r v Yi1-10-1654 Grijtje Goedesoons wed. v Carel Goedesoon gest. YA128a42r 0 … Herkomst militairen Cornelis 18-05-24
Schaijk is een grote familie Paul, mijn tante Marie (jouw oma?) heeft later al die tijd in het huis van haar zus Truus gewoond. Dit huis en het zelfde… Ties en Toon in Moesland René Manders 18-05-24
De broer van Mari van Tontje van Ciskes heet Harry. De andere Mari was de zoon van Ties en Pieta van der Heijden. Pieta was de dochter van Piet Wingen… Ties en Toon in Moesland Paul Wingens 18-05-24
Misschien kennen sommige me nog.heb eind jaren 60 tot eind jaren 70 op Nazareth gewoond. Misschien kennen sommige me nog er wTen twee jongens met dez… Huize Nazareth in Tilburg FRANK van de Beek 18-05-24
Hallo Erik, Graag gedaan. Het komt dacht ik overal voor waar men R.K. gedoopt is > Latijn. Men wist nauwelijks hoe men voluit heette(bijna iederee… Stamboom Gerwen van , wie kan Norah 18-05-24
Leuke memorie zoals Dries dat vertelt,ik ben van Eindhoven en herken mij er zelf ook in hoe dat door hem uitgelegd word,de kapsalon die in ons gezin i… Van Barbier tot Barbershop Hans de Jongh 18-05-24