skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Saskia Green
Saskia Green Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
@Peter van de Laar No hard feelings! Ik heb je reactie niet ervaren als in een kwaad daglicht gesteld te zijn. gegevens geboorte en overlijde Maurice Roefs 10-11-23
@Peter van de Laar No hard feelings! Ik heb je reactie niet ervaren als in een kwaad daglicht gesteld te zijn. gegevens geboorte en overlijde Maurice Roefs 10-11-23
Eerder huwelijk van Peeter Jans Duijff: Peeter Jans Duijff, geb. < 1691, overl. Haps 27-11-1763 {RK-begraafboek Haps 1724-1813; invnr. 3, fol. 200v… gegevens geboorte en overlijde Peter van de Laar 10-11-23
Graag gedaan, Jo, ik heb nog wel meer info over Duijf en Bloemers, de ouders van Peter Jans Duijf x Jenneke Claessen, als je daarin geinteresseerd ben… gegevens geboorte en overlijde Jan Lange 10-11-23
Ik krijg na reactie/verbetering meteen automatisch een reactie van BHIC, soms daarna ook, dat ik wel/niet gelijk heb. Maar dat is dan niet meer mijn d… gegevens geboorte en overlijde Jan Lange 10-11-23
Dank je Jan, Ik heb zojuist een reactie bij een akte verstuurd. Ik heb dit gedaan alsof het duidelijk is dat het over die akte ging, zonder daar … gegevens geboorte en overlijde Peter van de Laar 10-11-23
Zo zijn er nog veel meer mysteries in het leven van een mens, Peter, haha. gegevens geboorte en overlijde Jan Lange 10-11-23
Beste Jan, Hartelijk dank voor de tip. Ik heb nooit de betekenis van die drie punten geweten. Ik kan overigens nergens op de site van BHIC vinden,… gegevens geboorte en overlijde theo 10-11-23
Peter, bij iedere acte bij schepen/not.acten vindt je bovenaan 3 punten naast elkaar, de laatste mogelijkheid: reactie naar BHIC biedt je de mogelijk… gegevens geboorte en overlijde Jan Lange 10-11-23