skip naar content skip naar hoofdnavigatie spring naar service navigatie
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Marte Stoffers
Marte Stoffers Bhic
Menu
sluit
Hulp nodig?

Chat is online op maandag t/m vrijdag van 10.00 - 16.00 uur en van 19.00 - 22.00 uur.

Op dit moment zijn we offline. Je kunt je vraag stellen via e-mail of WhatsApp: 06-12887717 (alleen berichtjes)

Meer informatie over de chat-service? Klik hier

Online op dit moment

Stel je vraag

Marte Stoffers
Marte Stoffers Bhic

Forum reacties

Reactie Onderwerp Auteur Datum
Zojuist op deze pagina terechtgekomen. Mijn vader (Joop van de Zande) zat ook op Sparrendaal en ik herken hem op 1 van de foto’s van Zef Gielen. Ook… Internaat Sparrendaal in Vught Isabel vd Zande 01-11-23
PS: ik schrijf bij het 'tussendoortje' dat Anneke van Gasselt geen voorkinderen heeft als ze trouwt met Henrick Michiels, maar dat is natuurlijk een d… Onmogelijke missie...! Sanne 01-11-23
Erna. Was jij van indische afkomst dan was jij mijn klasgenootje De Paulus en Antoniuskerk in V Maja 01-11-23
Goedenavond voor wie dit onderwerp nog volgt! @ Egbert: ik ga toch een keer in de herhaling! Joest Canters x n.n. (geb. ca. 1500): 1. HENRICKEN J… Onmogelijke missie...! Sanne 01-11-23
Ter info, ben bezig een video overzicht aan het maken van de Wijnberg Grave. En inmiddels een video film gemaakt van Henricus Nijmegen.. in beide in… Warme herinneringen aan de Wij Roy van Leeuwen 01-11-23
Jee goed gezien, Paul. En wat leuk! Ik heb een uitsnede van de jongen dokter in het verhaal geplaatst. Dokter Kanters gaat strijd aan Marilou Nillesen 01-11-23
Pastoor van Laarhoven heb ik op meerdere manieren meegemaakt. Voor ons H.Vormsel moesten de vormelingen de tegels in de kerk poetsen. Als je lang blee… De H. Lambertuskerk in Lith Jeanne Eikelenboom van Amstel 01-11-23